Opis forum
Seiiku Bokujin No Jutsu
Z ziemi wyrasta mnóstwo pali, które chwilę później zamieniają się w sprzęty do treningu Kung-Fu. Użytkownik kontroluje je z bezpiecznej odległości. Wydaje się jakby marionetki ożyły, a dodatkowo trudno jest odczytać ich ruchy.
Ranga technik: C
Czas nauki: 15 H
Bokujin Sou Jutsu
Kilka stworzonych przez nas kukieł zmienia swój styl walki. Są o wiele szybsze i groźniejsze. Oczywiście wymaga wcześniejszego użycia Seiiku Bokujin.
Ranga technik: B
Czas nauki: 25 H
Bokujin Ikken
Części marionetek skupiają się w jednym miejscu i tworzą mały dom, który służy do zamknięcia w nim przeciwnika. Jego ściany są dodatkowo wzmocnione chakrą, więc potrzeba silnego Jutsu, by się wydostać.
Ranga technik: A
Czas nauki: 40 H
Bokujin Wasa
W środku Bokujin Ikken części lalek zamieniają się w wielkie igły i rzucają się na przeciwnika. Wymagane wcześniejsze użycie Bokujin Ikken.
Ranga technik: A
Czas nauki: 35 H
Bokujin Tachi
Części wszystkich lalek skupiają się tam, gdzie jest zrobione Bokujin Ikken i tworzą zamek. W nim znajduje się specjalna komnata potrzebna do kolejnego Jutsu. Wymagane wcześniejsze użycie Bokujin Ikken (z osobą uwięzioną)
Ranga technik: S
Czas nauki: 70 H
Bokujin Hyoui Tenshin Sou Jutsu
Wymaga dwóch przeciwników uwięzionych w Bokujin Tachi. Przeciwnicy znajdują się w osobnych komnatach, a w nich jest jedna kukła (na każdego). Wrogowie nie zdają sobie wtedy sprawy, ale ta marionetka to drugi ninja z drugiej sali. Dzięki temu jutsu kukły kopiują ruchy wojownika z innej sali (Jeżeli osoba w sali A wykona Konoha Senpuu, to kukła w sali B wykona to samo z takimi samymi ruchami, itd.) Bardzo trudno jest wydostać się z tej techniki, a zwłaszcza że wyjść z tej sali można tylko wtedy jeśli jedna z kukieł zostanie pokonana (czyli śmierć jednego z wrogów). Użytkownik tego jutsu spokojnie kontroluje swoje kukły z specjalnej komnaty.
Ranga technik: S
Czas nauki: 120 H
Offline