Nazwa forum

Opis forum


#1 2009-07-03 09:22:30

Haimaru

Administrator

Zarejestrowany: 2009-06-30
Posty: 120
Punktów :   

Przywołania+zwoje

Kuchiyose no Jutsu

Jest to technika przywołania stworzeń, przegryzamy palec i przystawiamy go do ziemi.

Ranga: B
Czas nauki: 90h

Kaeru Kaeru no Jutsu
http://narutoinfo.ru/files/jutsu/new/KaeruKaeruA.jpg
Jutsu przydatne do straszenia swoich ofiar . Po wykonaniu pieczęci dotykamy czoła osoby na której chcemy wykonać technikę i zamieniamy ją w żabę. Gdy kolega osoby na której wykonaliśmy technikę zobaczy, że mówiliśmy prawdę o zamianie w żabę ''śpiewa'' nam wszystkie informacje. Choć tak naprawdę technika nie zamienia w żabę. Po dymem podstawiamy żabę, a naszego przeciwnika wysyła gdzieś indziej.

Ranga: B
Czas: 25h
B - 4%, A - 3%, S - 2%

Gamagakure no Jutsu
http://img162.imageshack.us/img162/4170/gamagakurenojutsuih3.jpg
Technika transportu Jirayi. Dzięki niej możemy wyjść z żaby znajdując się w miejscu do którego byśmy szli o wiele dłużej.

Ranga: A
Czas: 58h
Zużycie chakry zależy od odległości teleportacji

Gamaguchi Shibari
http://img249.imageshack.us/img249/6374/gamaguchishibarius3.jpg
Bardzo interesująca technika, za pomocą której używający może zamienić wnętrze jakiegoś budynku we wnętrzności olbrzymiej żaby przyzwanej z góry Myouboku (konkretniej chodzi o żołądek). Tworzy to coś na kształt żywej klatki, z której ofiary praktycznie nie może się wydostać (po uszkodzeniu ściany mogą się samoczynnie odnawiać, oczywiście w określonym zakresie). Shinobi może dodatkowo za pomocą swojej chakry kontrolować to biologiczne pomieszczenie - na jego komendę ściany mogą np. wciągnąć i udusić (lub ochronić przed wrażymi ciosami) przeciwnika, lub też go unieruchomić.

Ranga: A
Czas: 71h
A - 8%, S - 6%

Kuchiyose: Gamamise no Jutsu
http://img366.imageshack.us/img366/9720/gamamisenojutsuoh7.jpg
Technika polega na tym, że ropucha ma wygląd sklepu, dziwna trochę technika nieprawdaż? Ropucha ma otwartą paszcze, co daje w efekcie, że oczy wyglądają jak okna, a głowa ropuchy jak drzwi itd.. Przyprowadzamy wtedy nic nie świadomych ludzi do ''sklepu''. My wychodzimy bez szwanku, a ropucha zmniejsza się do normalnych rozmiarów z dwójką ludzi w swoim żołądku

Ranga: A
Czas: 64h
A - 3%, S - 2,5%

Yatai Kuzushi no jutsu
[img]Jest to rodzaj przywołania żab, który wykorzystywał Jiraiya. Przy pomocy Kuchiyose no Jutsu, przywoływał wielką żabę w miejscu, gdzie właśnie stało inne przywołane stworzenie. Wówczas ogromna żaba pojawiała się i masą ciała miażdżyła co się pod nią znalazło. Jiraiya tak załatwił jednego z węży Orochimaru.

Ranga: A
Czas: 76h
A - 10%, S - 8%

Zwój Psów

Kuchiyose: Tsuiga no jutsu
http://www.senpuu.net/fotki/tech/tsuiga.jpg
Technika elementu ziemi. Jest ona odłamem Kuchiyose no Jutsu, wymyślona i stosowana przez Kakashi'ego. Przy kombinacji kilku pieczęci przywołuje armie psów. Nie są to zwykłe zwierzęta. Swoim wyglądem przypominają ninja. Są one wykorzystywane podczas walki, jak również w tropieniu osób. Najbardziej są przydatne, kiedy wzrok zawodzi. Wtedy pozostaje tylko węch.

Ranga: S
Czas: 120h
S - 10%

Zwój Małp

Kongou Nyoi
http://narutofever.com/images/legends/hokage-with-pole.jpg
Technika polega na przemianie Enmy w wielki kij który może służyć jako broń do walki.

Ranga: B
Czas: 50h
B - 6%, A - 5%, S - 4%

Kongou Ryuuheki

Technika polegająca na zamianie kija w niezniszczalna klatkę stworzona do uwięzienia przeciwnika lub własnej ochrony.

Ranga: A
Czas: 58h
A-20% S-10%

Zwój Ślimaków

Zeshi Nensan
http://cozaq.republika.pl/acid.jpg
Technika polega na tym że przywołany ślimak wypluwa w strone przeciwnika klejącą maź która unieruchamia przeciwnika.

Ranga: B
Czas: 47h
B - 5%, A - 4%, S - 3%

Katsuyu bunshin
http://www.naruto-fan.net/uploads/Shippuden%20Characters/KatsuyuBunshin.PNG
Technika polega na tym że ślimak którego przywołaliśmy rozpada się na 100 małych ślimaków które wchodzą na przeciwnika i go gryzą boleśnie.

Katsuyu Chiyu

Powiernik zwoju siada w okręgu, dużej pieczęci i zaczyna koncentrować chakrę. W tym czasie nasz ślimak rozpada się na mniejsze klony rozchodząc się po całym obszarze, szukając rannych. Momentalnie przy kontakcie ze ślimakiem, nasze rany leczą się kosztem chakry powiernika zwoju. Taki ślimak ma nawet wystarczająco dużo chakry żeby uzdrowić prawie umierające osoby.

Ranga: S
Czas: 96h + Talent Medyczny
A - 20%, S - 14%

Zwój Węży

Kouzetsu Akkenai
http://img376.imageshack.us/img376/6127/kouzetsuakkenaiwq4.jpg
Wydłużamy swój język dowolnie jak chcemy.

Ranga: D
Czas: 5h
D - 3%, C - 2%, B - 1%, A - 1%, S - 0,5%

Senei Jyashuu
http://img359.imageshack.us/img359/8140/seneijyashuukk4.jpg
Jutsu, dzięki któremu z ręki wyłaniają się węże. Mogą być przydatne do walki z wieloma przeciwnikami. Ilość węży zależy od poziomu zaawansowania każdego shinobi. Węża przydają się do obwiązania wroga lub, także, przerzucaniem go.

Ranga: C
Czas: 15h
C - 3%, B - 2%, A - 1%, S - 0,5% - Za 1 węża

Hoku Hebi
http://img390.imageshack.us/img390/5483/hokuhebicb4.png
Technika wężowego Sannina. W tym Jutsu zmieniamy się w pół węża. Poruszamy się z tą samą zwinnością i szybkością, co wąż.

Ranga: B
Czas: 33h
B - 4%, A - 3%, S - 2%

Senei ta - Jashuu
http://img178.imageshack.us/img178/7268/seneitajashujd4.jpg
Oryginalna technika Orochimaru, związana z przywoływaniem węży i wystrzeliwaniem ich z rękawa. Podczas gdy zwykłe Senei Jashuu polega na użyciu tylko kilku gadów i rzadko jest stosowana do akcji typowo ofensywnych, Senei Ta-Jashuu powoduje stworzenie kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu bestii. Technika ta ma duży zasięg i trudno zrobić przed nią jakikolwiek unik, ponadto jad węży jest silnie trujący i nawet jedno ukąszenie może się bardzo źle skończyć.

Ranga: B
Czas: 38h
B - 4%, A - 3%, S - 2%

Jagei jubaku
http://img139.imageshack.us/img139/6279/jageijubakutw6.jpg
Z obu rękawów wylatują dość spore węże i oplątują się w okół przeciwnika. Skuteczna technika by zapobiec czyjemuś choremu zapałowi do walki

Ranga: B
Czas: 39h
B - 3%, A - 2%, S - 1,5%

Orochimaru regeneration replacement techniqe
http://narutoinfo.ru/files/jutsu/new/OroOralB.jpg
Ta technika pozwala Orochimaru doświadczyć całkowite odrodzenie jego fizycznej formy. Jeśli znaczna część jego ciała zostanie uszkodzona w bitwie(np: strata ręki), w jego ustach pojawia się On i wyrzuca skórę jego byłego ciała. To nowe ciało nie odniesie uszkodzeń poprzedniego wcielenia; jakkolwiek użycie tej techniki wydaje się znacznie osłabiać go.

Ranga: S
Czas: 60h
S - 10%

Kankei sune-Ku
http://img80.imageshack.us/img80/5158/kankeisunekudz1.jpg
Zaawansowana technika Orochimaru. Po długim wysiłku i ciężkiej pracy Użytkownik potrafi łączyć swoje kończyny które zostały odcięte a nawet jeśli został przecięty na pół. Np: Gdy zostaniemy rozcięci na pół to węże wysuwają się z obu połówek i łączą się przez co znów jesteśmy jak dawniej

Ranga: S
Czas: 70h
S - 7%
Ranga: A
Czas: 56h
A - 4%, S - 3%

Shiro hebi no jutsu
http://narutoinfo.ru/files/images/fullbio/OrochimaruFull.jpg
Technika wężowego Sannina. Zmienia on postać w ogromnego białego węża, który sam jest stworzony z węży. Bez problemu potrafi zgnieść przeciwnika, lub go zjeść. Z każdej części potrafi wypuścić masę węży na przeciwnika, które go kąsają. Mało która osoba potrafi wygrać z tym wężem

Ranga: S
Czas: 100h
S - 12%

Yamata no jutsu
http://img152.imageshack.us/img152/84/yamatanojutsu2dj7.jpg
Yamata no Jutsu jest techniką Orochimaru. Z eksperymentowaniem na swoim ciele, Orochimaru był w stanie chwilowo uwolnić swoją duszę od potrzeb gospodarza. W tej formie może użyć chakry, by kierować olbrzymim, wężem o ośmiu głowach. Z powodu jego dużej wielkości, wąż może spowodować masywne zniszczenia. Sam Orochimaru może pojawić się w ustach jednej z tych głów i używać legendarnego miecza Kusanagi by zaatakować.

Ranga: S
Czas: 200h
S - 15%

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.235 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.tibia-forum.pun.pl www.rbd-rebelde.pun.pl www.inightwood.pun.pl www.codinformation.pun.pl www.kmorhen.pun.pl