Opis forum
Gufuu Suika no Jutsu
Gufuu Suika no Jutsu jest technika wiatru jak i wody. Do tego Jutsu potrzebne sa dwie osoby. Aby wykonac technike jedna osoba musi potrafic technike Rasengana i posiadac nature czakry wiatru, a druga musi potrafic technike Suiton, Hahonryuu.
Ranga technik: S
Czas nauki: 70h
S - 7% oraz perfekcja Suiton
Suiton, Suishouha no Jutsu
Potezna technika Elementu Wody. Polega na wytworzeniu z czystej chakry wielkiej wodnej fali, taranujacej i dewastujacej wszystko na swojej drodze.
Ranga technik: S
Czas nauki: 75h
S - 10% oraz perfekcja Suiton
Suiton, Bakusui Shouha no Jutsu
Kolejna potezna technika Suiton. Polega na wytworzeniu zbiornika wodnego pelnego naszej chakry. Zbieramy wielkie poklady naszej chakry w ustach, a nastepnie wypluwamy. Wytworzonej wody jest tyle, ze tworzymy dosyc pokazne jezioro. Woda ta mozna dowolnie sterowac, powodujac fale, wybuchy itd. Techniki Suiton wykonywane z wody z tego zbiornika kosztuja x2 mniej chakry.
Ranga technik: S
Czas nauki: 75h
S - 10% oraz Perfekcji Suiton
Mizutensou no Jutsu
Pozwala ukryc cialo w wodzie, niezaleznie ile tej wody jest.
Ranga technik: S
Czas nauki: 60h
Za kazde wejscie i wyjscie osobno S - 2% oraz perfekcja Suiton
Gamatatsu
Użytkownik koncentruje chakrę. Po chwili wypluwa z ust gigantyczną ilość stężonej wody a naokoło niego pojawia się lekkie tornado z chakry. Technika jest w stanie przebić się przez prawie wszystko (np. Doryuu Heki, kryształy). Jednak Sanjuu Rashoumon jest zbyt potężną defensywą jak dla niej.
Czas:88h
S-5%
Suiton Dragon
Jutsu, które użył Kakashi w Naruto Movie 3. Polega na stworzeniu z wody istoty, która wystrzeliwuje w przeciwników dużą ilość wody pod wysokim ciśnieniem. Jest to bardzo efektowna technika, z początku wygląda jak Suryudan no Jutsu, co może zmylić przeciwnika. W późniejszej fazie istota, która przekształca się w coś podobnego do gigantycznego wilka, stworzonego z wody, atakuje przeciwników bezpośrednim uderzeniem ze swoich łap. Jutsu wymaga dużej ilości chakry.
Czas:70h
S-5%
Mizu Purazuma
Technika zamienia nasze ciało w wodną plazmę chroniąc nas przed atakami tajjutsu oraz niemal wszystkimi technikami żywiołowymi z wyjątkiem Raitona, które są dla nas w tym momencie szczególnie niebezpieczne.
Czas:91h
S-5%
Suiton: Haran Banshou
Polega na stworzeniu dużych ilości wody, które lecą na przeciwnika (na zewnątrz). Techniką można nawet zabić. Strumień jest wypuszczany z obu dłoni, dłonie muszą być ze sobą połączone (złożone xP)
Czas:60h
S-5%
Suiton Kuchiyose
Wielki, bezkształtny, wodny stwór, nazywany także Wodnym Szefem. Składa się głównie z wody, dlatego niemożliwe jest zniszczenie go za pomocą siły fizycznej. Znacznie lepiej sprawdza się w jego przypadku atak żywiołu ognia. Po raz pierwszy zostaje przyzwany przez Amachiego, który wezwał go przeciw Drużynie Anko. (Do Ichimaru to jest z fillerów)
98h + zgoda adma
S-5%
Mizu Body
Wypuszczamy z ciała wodę która zaczyna zwiększać swoją objętość i po chwili łączy nas z naszymi artefaktami i przybieramy formę gigantycznego wodnego golema, jesteśmy w stanie blokować wszystkie ataki. Po użyciu tej techniki lądujemy w szpitalu z powodu odwodnienia organizmu.
Czas:98h + zgoda adma
S-5%
Chakra Kenpa Ame
Bardzo zaawansowana technika wodna dzięki, której możemy jakby kontrolować deszcz. Możemy wywołać go na danym obszarze i jeśli ktoś wjedzie w ten obszar to będziemy o nim wiedzieli dzięki padającemu deszczowi, który może objąć obszar większy od wioski.
Czas:112h
S-10%
Suiton No Yoroi
Technika rozpadu ciała. Gdy zostaniemy zaatakowani nasze ciało rozpada się na wodę. Technika bardzo przydatna gdy atakuje nas ktoś TaiJutsu ale również dobrze się sprawdza przy Ninjutsu. Po całym zajściu woda się łączy i znów jesteśmy sobą. Wadą techniki jest to, ze gdy używa się jej zbyt często nasze ciało może w końcu nie wrócić do pierwotnego stanu.
Czas:53h
S-5%
Kuchiynose: Piranion
Gdy znajdujemy się w większym zbiorniku wodnym możemy przywołać groźne i krwiopijne piranie (sztuk 15-20) które mogą zabić przeciwnika. Jutsu pochłania dużo chakry
Czas: 78h
S-5%
Offline