Opis forum
Fuuton, Hien
Umieszczamy Chakre z żywiołem wiatru w swojej broni co daje w rezultacie poszerzenie/pogrubienie/przedłożenie swojej broni (kunai, kastet). W czasie walki nasz przeciwnik będzie skoncentrowany na uniknięciu metalowej części broni(czyli tak jak by nie było żadnego niewidzialnego ostrza) a my wtedy ranimy go niewidzialnym ostrzem Chakry wiatru. Jednakże niewidzialne powiększenie broni zwiększą się tylko kilka centymetrów.
Ranga: B
Czas: 31h
B - 3%, A - 2%, S - 1% - Za ture
Fuuton, Kaze no Yaiba
Technika polega na skupieniu chakry na wskazującym palcu, a następnie na stworzeniu z niego silnego wietrznego podmuchu, przyjmującego formę powietrznego ostrza, rozcinającego wroga.
Ranga: B
Czas: 32h
C - 5%, B - 4%, A - 3%, S - 2%
Fuuton, Reppushou no Jutsu
Technika "Uderzenia Cyklonu". Polega na wysłaniu silnego podmuchu w pojedynczy cel. Ma dostateczna moc, żeby wroga pokaleczyć, a nawet przewrócić.
Ranga: B
Czas: 35h
B - 4%, A - 3%, S - 2%
Fuuton, Kamaitachi no Jutsu
Podstawowa ofensywna technika przy użyciu wachlarza. Po machnięciu nim, shinobi stwarza podmuch, który przybiera formę malej trąby powietrznej, która wciąga wybrany cel i za pomocą chakry szatkuje go.
Ranga: B
Czas: 21h
C - 3,5%, B - 3%, A - 2,5%, S - 1,5%
Fuuton, Kaze Gaeshi no Jutsu
Technika "Obronnego Wiru Powietrza". Polega na wytworzeniu, za pomocą machnięcia wachlarza i dodania chakry, wietrznego wiru, wewnątrz którego się znajdujemy. Wir rani każdego kto się do nas zbliży. Jego wada jest to, ze nie możemy wykonywać żadnych akcji poza wirem, bo zostaną one zatrzymane przez wir. Wir istnieje tak długo, jak zechcemy, lub aż zostanie zniszczony.
Ranga: B
Czas: 34h
B-5% A - 3%, S - 1,5%
Fuuton, Kumo Kaze no Jutsu
Ta technika zamienia chmury w tornado, a następnie zstępuje na wroga, otaczając go i uniemożliwiając ucieczkę. Oczywiście takie, jakie były chmury, tak jest w tornadzie: padał deszcz, wewnątrz tornada jest ulewa, była burza - tam tez jest. Oczywiście samo tornado tez kaleczy osobę znajdującą się w środku.
Ranga: B
Czas: 32h
B - 2%, A - 1,5%, S - 1%
Fuuton, Renkuudan no Jutsu
Wykonujący zbiera powietrze w płucach, mieszając je ze swoja chakra. Następnie wypuszcza je, tworzac dosyć potężny podmuch wiatru.
Ranga: B
Czas: 33h
B - 4%, A - 3%, S - 2% i wymaga Demona Shukaku/dużego zwierza
Butokai no Jutsu
Przykładamy dłoń do ust jak do technik Katon tylko, ze wokół niej tworzy się mała kulka z wiatru połączonego z Chakra. Gdy juz ja uformujemy możemy strzelać w przeciwnika.
Ranga: B
Czas: 37h
B - 3%, A - 2%, S - 1%
Fuuton, Ninpou Kami Oroshi
Shinobi wypuszcza ze złożonych rak silny strumień powietrze, który pędzi przed siebie jak świder zmiatając wszystko.
Ranga: B
Czas: 34h
B - 4,5%, A - 3,5%, S - 2,5%
Rasenji
Ta technika wymaga mniej Chakry od Rasengan i jest o połowę mocy słabsza. Polega ona na zgromadzeniu Chakry w dłoni, a później wirowaniu jej. Proces gromadzenia trwa dość długo, więc można sobie dopomóc 2 ręką.
Czas nauki: 31h
B-3% A-2% S-1%
Reikuundan
Po złożeniu kilku pieczęci tworzymy tornado, możemy nim dowolnie sterować i regulować jego moc i zasięg. jedyną wadą techniki jest to, że konsumuje duże ilości chakry
Czas: 25h
Goukuuhou
Machamy mieczem/mieczami i posyłamy w przeciwnika kilka powietrznych kul
Czas: 28h
Fuuton no Kogeki
Po prostu przywołujemy wiatr, im więcej chakry tym większa siła wiatru
Czas: 44h
Semmoufuu
Jedna z technik wiatru. Używała go Kyaku, jedna z tych, którzy co porwali Matsuriego. Brała ona swoje 2 miecze, brała zamach, a następnie machnęła nimi przed sobą. Tworzył się wówczas wielki wiatr, siłą równy Dai Kamaitachi no Jutsu.
Czas: 24h
Offline