Opis forum
Kumoshibari
Technika polegająca na zatrzymaniu przeciwników bardzo mocną siecią, która pózniej zwija się w kokon.
Ranga techniki:C
Czas treningu: 14h
Kumosu Roken No Kansei(C)
Technika związana z pajęczą siecią, lecz tym razem wykorzystywana nie do ofensywy, lecz obrony. Kidoumaru tworzy bardzo cieniutkie nici, które są praktycznie niezauważalne. Przeznaczone są do zastawiania pułapek na przeciwnika lub jego uruchomieniu.
Ranga techniki:C
Czas treningu: 11h
Kumo Nenkin no Yoroi(B)
Tak zwana "złota zbroja".Ta zbroja jest wykonana z dziwnej, złotej substancji, która jest strasznie wytrzymała i twarda.Kidoumaru potrafi kontrolować wytwarzanie zbroi, używa do tego chakry.
Ranga techniki:B
Czas treningu: 18h
Amagumo(B)
Przed rozpoczęciem tego jutsu, Kidoumaru przyzywa wielkiego pająka, na wcześniej stworzonej sieci. Z odwłoku pająka wychodzi kokon, który przykleja się do sieci. Kidoumaru rozcina go i wylatują z niego setki małych pająków poprzyczepiane do kokonu nićmi z chakry, którymi później oplątują przeciwnika.
Ranga techniki:B
Czas treningu: 26h
Kumokakuhan(B)
Shinobi wysyła serię mniejszych pajęczyn, które po trafieniu w przeciwnika, unieruchamiają go go. Ilość pajączyn i częstotliwość, w jakiej są wypuszczane zależą od użytkownika.
Ranga techniki:B
Czas treningu: 20h
Kumosenkyuu - Suzaku(A)
Chyba najsilniejsza technika, jaką zdążył nam zaprezentować Kidoumaru. Pierw wytwarza łuk oraz złotą strzałę z tajemniczej złotej substancji. Następnie wystrzeliwuje strzałę z niesamowitą szybkością i siłą, która przebija się przez wszystko. Kierunek lotu strzały ninja może korygować za pomocą nici, która przyczepiona jest do strzały.
Ranga techniki:A
Czas treningu: 34h
Kumo Soukai(A)
Kontratak w którym Kidoumaru używa swojej chakry, by stworzyć ogromną pajęczynę, która zatrzymuje przeciwnika. Kiedy oponent wpadnie w pułapkę jest podatny na każde jutsu lub atak TaiJutsu.
Ranga techniki:A
Czas treningu: 29h
Offline