Nazwa forum

Opis forum


#1 2009-07-03 12:03:20

Haimaru

Administrator

Zarejestrowany: 2009-06-30
Posty: 120
Punktów :   

Techniki klanu

Hokkotsu no Yaiba
http://img219.imageshack.us/img219/8770/hokkotsunoyaiba2bt9.jpg
Pierwsza technika jaką w swoim życiu poznaje każdy Kaguya. Dzięki natychmiastowej regeneracji kości, możemy wyciągać swoje kości z ciała, i zostają one momentalnie zastąpione innymi.
Ranga technik: D
Czas nauki: Każdy przedstawiciel klanu potrafi tą technikę od urodzenia.
D - 4%, C - 2%, B - 1%, A - 0,5%, S - 0% (stworzenie 1 kości)

Yamagi no Mai
http://img258.imageshack.us/img258/8517/yamaginomaiie9.jpg
Pierwszy i podstawowy taniec klanowy, zwany Tańcem Wierzby, i polegający na wystosowaniu serii prostych i szybkich cięć, za pomocą ostrych kości wysuniętych z dłoni. Najlepiej dla nas, gdy znajdujemy sie blisko przeciwnika, atakujemy wtedy pierwszym ciosem tnąć obiema rękoma na ukos, potem składamy ręce blisko siebie wykonując pchnięcie w przeciwnika, po tym zakańczamy skokiem w górę i cięciem przypominającym nożyce.
Ranga technik: D
Czas nauki: Każdy przedstawiciel klanu potrafi tą technikę od urodzenia.
D - 6%, C - 5%, B - 3%, A - 2%, S - 1%

Hassendan
http://img135.imageshack.us/img135/6677/teshisendankj6.jpg
Jedna z bardzo niewielu technik dystansowych tego klanu, polega na wystrzeleniu z czubków palców małych kostek kształtem podobnych do pocisków. Kostki te są bardzo twarde i cholernie szybkie, przez co unik przed tym atakiem jest niesamowicie trudny. Na raz możemy wystrzelić aż 10 kostek (po 1 z każdego palca).
Ranga technik: B
Czas nauki: 25h C - 4% B - 3% A - 2% S - 1%

Tsubaki no Mai
http://img293.imageshack.us/img293/8440/tsubakinomaisz7.jpg
Drugi z tańców Kaguya, Taniec Kamelii. Do jego wykonania potrzebujemy uprzednio miecza wykonanego za pomocą Hokkotsu no Yaiba. Taniec polega na niewyobrażalnie szybkim atakowaniu celu za pomocą małą widzialnych pchnięć. Dzięki takiemu atakowi możemy dotkliwie pokaleczyć przeciwnika, a przy odrobinie szczęścia, zrobić z niego szaszłyk.
Ranga technik: C
Czas nauki: 26h

Hone no Yoroi
http://img255.imageshack.us/img255/5998/honenoyoroivl4.jpg
Idealna ochrona każdego członka klanu. Dzięki ich zdolności wytwarzania kości, tworzą oni pancerz kościany pod powierzchnią skóry. Kość ta jest kilkukrotnie twardsza niż zwykłe ludzkie kości, i są prawie niemożliwe do przełamania. Ochrona ta idealnie sprawdza się przeciw taijutsu, a na dodatek tworzona jest ona jeden raz, a to kiedy przestanie działać, zależy tylko od naszego widzi mi się.
Ranga technik: B
Czas nauki: 31h B - 5% A - 4% S - 3.5%

Karamatsu no Mai
http://img135.imageshack.us/img135/9983/karamatsunomaieo5.jpg
Defensywny tanie Kaguyi, polegający na wysunięciu z ciała ostrych zagiętych kości. Jeśli zostaniemy zaatakowani, kości wysuną się z tej części ciała na którą wyleci atak. Szczególnie efektywne przy bliskim kontakcie z taijutsu. W dodatku kiedy zaczniemy się obracac możemy zrobić z tego dziwną technikę ofensywną.
Ranga technik: B
Czas nauki: 32h B - 5% A - 4% S - 3%

Tessenka no Mai
http://img134.imageshack.us/img134/1710/tessenkanomaikh9.jpg
Jeden z groźniejszych tańców, zwany tańcem powojnika. Postać jest w stanie wyjąć swój kręgosłup który momentalnie się regeneruje, i posłużyć się nim do ataku. Tanieć jest wykonywany stopniowo. Pierwszy stopień, to cios zza głowy naszym kościanym biczem, pionowo w przeciwnika. Drugi atak to zamach od lewej strony, mający poranić najczęściej brzuch. W trzecim ataku Kaguya podczas wyskoku, przekręca sprawnym ruchem kręgi z kręgosłupie, który nagle sztywnieje, a my zadajemy proste szybkie pchnięcie w przeciwnika.
Ranga technik: A
Czas nauki: 40h A - 5% S - 4%

Hana no Mai
http://img341.imageshack.us/img341/9661/hanamc4.jpg
Najsilniejsza technika Kaguyi, polegająca na wytworzeniu na lewym bądź prawym ramieniu, ogromnego świdra z kości. Kość ta jest napakowana wapnem, jest najtwardszą z możliwych do wytworzenia kości. Atak polega więc na prostym pchnięciu całym świdrem w nasz cel. Siła tego ataku jest tak ogromna, że po trafieniu kość rozpada się w pył. Świadczy to o zagrożeniu tym atakiem. Bezpośrednie trafienie może się kończyć nawet śmiercią.
Ranga technik: A
Czas nauki: 45h A - 6% S - 5%

Sawarabi no Mai
http://img126.imageshack.us/img126/2659/sawarabinomaigx3.jpg
Ostateczna technika klanowa stosowana najczęściej w sytuacji zagrożenia życia. Niezależnie czy znajdujemy się pod ziemią, czy na jej powierzchni, po przyłożeniu dłoni do podłoża wlewamy w nie ogromna ilość wapna tworząc ogromny niszczący wszystko na swojej drodze las z kości. By się ochronić przed techniką, trzeba się znaleźć poza zasięgiem kości, najlepiej bardzo wysoko. Jednak i to może nie wystarczyć, ponieważ użytkownik tej techniki może dowolnie przemieszczać się w tych kościach pojawiając się np na najwyższej z nich, i atakując cel.
Ranga technik: S
Czas nauki: 62h S - 20%

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.056 seconds, 8 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.inzynieriabezpieczenstwa.pun.pl www.kmorhen.pun.pl www.rbd-rebelde.pun.pl www.codinformation.pun.pl www.tibia-forum.pun.pl